Web framework

18:08

Počeo sam da pravim novu aplikaciju i trebao mi je dobar web framework. Istraživao sam. Ovo nije bio jedan od onih perioda "kada mora biti PHP", bio sam "otvoren" za sve opcije, PHP, Python, NodeJS, nije bilo bitno, samo da nađem najbolje rješenje za moje potrebe.

NodeJS je odličan za realtime aplikacije. Jednostavan chat, stabilan i brz, može se vrlo lako napraviti. Postoji i dosta frameworkova za njega, ali ja sam radio sa ExpressJS, što je otprilike standardni web framework za NodeJS. Zanimljivo je da koristi JavaScript sintaksu što ponekad odlično. Npr. trebao mi je dodatak da pronalazi linkove u tekstu i pretvara u clickable linkove, tako da sam ove potrebe bez problema iskoristio JavaScript skriptu. Bower i npm su neophodni za upravljanje paketima.

Django, koji je razvijen u Pythonu, je iz nekog razloga okupio dobre programere, pa mi se i paketi čine kvalitetnijim. Takođe, Python je jezik opšte namjene, tako da se dosta stvari može iskoristiti i u web developmentu. Smatram da su ovo dvije bitno prednosti Pythona u odnosu na PHP.

Kako god, hosting za Python i NodeJS je dosta skuplji od onog za PHP te je novac presudio, a i prednosti Pythona i NodeJS mi u ovom projektu nisu bile od koristi. Preporučio bih dva dobra hostinga za testiranje Python i NodeJS aplikacija, Heroku i OpenShift.

PHP posjeduje veliki broj frameworka i ne postoji "stardani" kao što su Django za Python i ExpressJS za NodeJS. Odluku sam sveo na dva frameworka, Yii2 i Laravel. Diskusiju o ovoj odluci pokrenuo sam na:

http://wmforum.geek.hr/t/laravel-vs-yii-da-li-preci-na-laravel/18610

Laravel još uvijek nije namespaceovan

 

You Might Also Like

0 коментара