Ultrazvučno mjerenje udaljenosti

11:47

Iako sam "fan" modernih programskih jezika ovog puta zbog zahtjeva srednje škole morao sam da programiram PIC mikrokontrolere u PicBasicu. Elektroniku i programator za PIC sam kupio na eBayu. Uspio sam sve sam sklopiti, i hardver i softver.

Najveći problem je što u Bijeljini nema da se kupi 30% hidrogen, pa sam ga morao potražiti u Novom Sadu. Tačnije, prema riječima apotekarke nije dozvoljeno prodavanje 30% hidrogena ali mi je ipak dala shvativši za šta mi treba. O ovome vjerovatno ne bih smio ni pisati :)

Ništa posebno, PIC16F84A, rezonator na 4MHz, LCD, regulator napona, potenciometar, nekoliko otprnika i blok kondenzatora. Projekat je značajan za mene jer je prvi koji sam radio sve sam, herdver i softver i završio ga.

You Might Also Like

0 коментара