SpesDriver v2 & mnogo eksperimenata

12:58

Otvori web stranicu sa testovima | Preuzmi mobilnu aplikaciju za Android

SpesDriverLogo_v2

Razvijajući novu verziju SpesDrivera fokusirao sam se na nekoliko stvari:


  • da test bude stabilniji, brži i sa više opcija,

  • da se lako koristi u Cordovi

  • bolje optimizovan za mobilne uređaje,

  • posjeduje više država,

  • posjeduje spisak autoškola,

  • posjeduje novi, moderniji, dizajn.


 

Serverski dio
Krenuo sam skoro od "nule", kopirao 3 - 4 modela i možda neki kontroler. Sada sam koristio Yii2 tako da sam i sa kopiranim dijelovima imao dosta posla.

 

Klijentski dio

Bilo je jako bitno odabrati prave tehnologije, jer je ista aplikacija trebala da radi na različitim rezolucijama i browserima, ali i da sa Cordovom napravim aplikacije za različite platforme. Polymer je bila tehnologija koja mi je privlačila pažnju, ali s obzirom da dosta browsera ne podržava WebComponente odustao sam.

Izabrao sam Angular i Angular Material koji je još bio u ranoj Alpha fazi razvoja. Trenutno sam razočaran, aktuelna verzija je 0.8.3, na Android Browseru i IE <= 11 se raspada. Aplikacija je skoro gotova ali je ne mogu objaviti, jer još nema podršku za pomenute browsere, a nisam siguran ni da li će imati. Ali glavu gore i idemo dalje.

Koristio sam Gulp, odlična stvar. Uspio sam minifovati i kombinovati fajlove. Angular templati se zahvaljujući Gulpu nalaze u JS fajlu. Slike linkovane u CSS su base64 enkodovane. Smanjio sam broj zahtjeva, pa se nadam i opterećenje na serveru.

Sa Angularom sam vrlo lako odradio deep routing, veliki broj linkova se kešira i to storageu. Prezadovoljan sam Angularom, ali vrlo je bitno voditi računa od stilu pisanja koda. Zbog toga sam u početku nekoliko puta počeo sve iznova. Dobar "Style Guide" pronašao sam na ovom linku:
https://github.com/johnpapa/angularjs-styleguide
Nemojte se zanositi video tutorijalima, brže se savladaju neki osnovni koncepti, kontroleri, servisi, direktive, $scope... Ali tu je kod optimizovan za male aplikacije, UVIJEK pratite style guide iskusnih programera. Angular2 je potpuno izmijenjen tako da pretpostvaljam da će biti lakše.

Mobilna aplikacija
MockUpNexusS obzirom da sam jedini developer odlučio sam se za Cordovu. Dok sam pravio web aplikaciju razmišljao sam da sebi olakšam pravljenje mobilne aplikacije, tako da je web aplikacija brzo pretočena u mobilnu. Problem je nastao kada sam je testirao na Android 4.3 i manje. Te, starije verzije koriste Stock Browser za WebView tako da aplikacija zbog Angular Material nije radila. Namučio sam se Crosswalkom i sad imam dvije verzije aplilacije za Android. Muka!

Link za preuzimanje:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lukicdarkoo.spesdriver

Zaključci
Nadam se skoroj podršci Angular Materiala za starije browsere. Sljedeći put biram isprobane tehnologije. Klijentski dio je najteže razviti, super stvari su tu, ali ako ih odaberete gubite dio korisnika.

You Might Also Like

0 коментара