Telefon kao volan za igrice - Volan

03:02

Jednostavan naziv, ne znam zašto nisam smislio ništa pametnije, valjda zbog ćirilice . Imao sam pametni telefon, Android, postojao je WiFi, a telefon je imao akcelerometar, pa sam pukušao naći aplikaciju na Play Storeu da koristim telefon kao volan. Međutim nisam imao sreće, aplikacije koje su koristile akcelerometar ostvarivale su komunikaciju sa računarom preko bluetootha (a to nisam imao na desktopu), a one koje komunicarale preko WiFia nisu koristile akcelerometar. Želio sam malo da se uživim u igru i da iskoristim telefon, pa sam odlučio da napravim svoju aplikaciju shodno mojim potrebama.

Postoje dvije aplikacije, C# aplikacija koja se nalazila na računaru i naravno Java aplikacija na Androidu. Windows i Android se baš i ne slažu, ne postoji jednostavan način da se ove dvije platforme povežu, tako da sam morao improvizovati. Koristio sam HttpListener kako bih "osluškivao" HTTP zahtjeve sa Android aplikacije. Ovim sam bio razočaran u Javu, jer obične, jednostavne stvari mora da se koristi try/catch. Ako izuzmemo ovaj nedostatak Jave (subjektivno mišljenje nekog ko ne zna Javu) izrada Android aplikacije nije bio problem. Teži dio bio je natjerati C# aplikacije da simulira JoyStick. Pronašao sam vJoy koji je je radio upravo ono što je meni trebalo, posjedovao je virtuelni drajver i biblioteku za C#.

Aplikaciju sam iskoristio kao projekat za Računarske mreže. Bilo je zanimljivo gledati kako se profesori igraju :)

You Might Also Like

0 коментара